reklama

Rezignujem na dospelosť

Tá dospelosť je dosť nudná. Vôbec ma neteší, že sa sem tí cirkusanti dotrepali. Vôbec sa mi nezdá dobrodružné, že žijú v dome na kolesách. Skôr nahlas rozmýšľam, je tam tečúca voda? Kedy nastane ten zlom, že nás prestanú vzrušovať takéto veci?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Prišiel cirkus. Rozložili šapitó, okolo postávajú maringotky, a ja by som si to asi ani nevšimla, keby som to každý deň nevidela z okna. Pred takými 15-timi rokmi to bolo ale iné. Vtedy som takéto veci cielene vyhľadávala. Ako každé decko. Kolotoče, cirkusy. To bol národný sviatok. Vždy som šetrila len na to. Bolo to také skvelé, že nejaké deti žili v marignotke. Nemusia chodiť do školy, myslela som si. Závidela som im.

Vo veľa cirkusoch som ako dieťa nebola, možno v dvoch. Ale bolo to skvelé. Tešila som sa na to niekoľko dní. Nasledovali celodenné prípravy, nemyslela som na nič iné, tešila som sa len na to, kedy už bude ručička na tom a tom čísle, aby sme mohli vyraziť. A potom to prišlo. Idemé! V cirkuse sme si sadli plní očakávaní do publika a s otvorenými ústami civeli ako niekto nad nami skáče tam a sem, ako kúzelník urobí niečo úžasné a ako sa vycvičené zvieratká predvádzajú v manéži. Potom sme celý unavení prišli domov, kde na nás už mama čakala s naším obľúbeným jedlom. Hranolky s kečupom. Boli sme dosť nenároční stravníci.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teraz.

„Aha prišiel cirkus."

„Super."

„Myslíš, že sú tam aj nejaké zvieratá?"

„Dúfam, že nie, iba by z toho mali traumu."

Btw, všimol si niekto, že cirkusanti sú vždy Česi? To k tomu úplne patrí, keď začnú chodiť na tom autíčku a megafónom po česky říkat, jak nás pozývají na večerní vystoupení :)

Možno to bude znova také úžasné, keď raz vezmem na túto zábavku svoje deti. Budú sa tešiť, tak ako ja kedysi, očká im budú žiariť z takých prirodzených vecí. Z vecí, ktoré sa stali časom prirodzené pre nás, dospelých. Škoda.

Agáta Mikolková

Agáta Mikolková

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Myšlienka je ako vírus. Pružná. Vysoko nákazlivá. Aj najmenšie semienko nápadu môže rásť, definovať vás alebo zničiť. (Mr. Cobb, Inception) Zoznam autorových rubrík:  RecenzieJazykyVesmírSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu