reklama

Kam až siaha nevkus slovenskej reklamy?

A pri tejto rečníckej otázke mierim na jednu celkom konkrétnu reklamu slovenského oranžového (alebo pomarančového?) operátora a pýtam sa, koľko museli zaplatiť žene v babičkovskom veku, aby sa váľala po podlahe...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (62)

Čo si budeme hovoriť so slovenskou reklamou to vyzerá ako na húsenkovej dráhe. Občas vyskočí skvelé dielo, ktoré zľudovie a musím povedať pravdu, takých spotov na rôzne výrobky je asi každým rokom viac... Aj keď sa mnohí opakovane snažia nakloniť si verejnosť rôznymi frázičkami použiteľnými v bežnom živote, väčšinou to pôsobí príliš silene.

Žiaľ, tej reklamy je každým rokom viac vo všeobecnosti, takže percentuálne, je reklamná pauza stále rovnako nudná a stále využívaná hlavne na uspokojenie základných fyziologických potrieb diváka. Priemerný slovenský divák na reklamu doslova a do písmena s...ie (s prepáčením).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Niektorým kúskom „reklamných mágov" sa však nedá vyhnúť. Ide hlavne o spoty vysielané v hlavnom vysielacom čase v priemere 3x za hodinu a pri prepínaní kanálov zistíte, že vo vysielaní reklám existuje akási šifra, že vlastne tá istá reklama ide približne v tom istom čase na verejnoprávnej aj na komerčnej a neviem kde ešte.

Na úvod by stačilo. Prejdem k meritu veci. Už keď som prvýkrát videla spomínanú reklamu jedného z našich operátorov krútila som očami. A keď ju vídam stále viac a viac je mi z nej doslova nevoľno. Predstavte si, že by vaša babička (a to dotyčnú dúfam neurazím narážkou na vek) hopsala v televízii v zlatom kostýme na pofidérny hip-hopový podmaz... To je ešte všetko znesiteľné oproti tomu, keď sa stará dáma hodí na zem a snaží sa predvádzať prvky brake-danceu. Koniec, dovidenia, zhasnúť svetlá, zamyslieť sa nad sebou!!!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďalšia ukážka toho ako má každý svoju cenu a ako euráče zlomia aj staršie generácie, ktoré chcú možno iba zabezpečiť lepšiu budúcnosť svojim potomkom. Ale je to naozaj nutné takýmto vrcholne nevkusným spôsobom?

Agáta Mikolková

Agáta Mikolková

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Myšlienka je ako vírus. Pružná. Vysoko nákazlivá. Aj najmenšie semienko nápadu môže rásť, definovať vás alebo zničiť. (Mr. Cobb, Inception) Zoznam autorových rubrík:  RecenzieJazykyVesmírSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu