Kam až siaha nevkus slovenskej reklamy?

Autor: Agáta Mikolková | 23.9.2011 o 20:18 | (upravené 23.9.2011 o 20:23) Karma článku: 14,71 | Prečítané:  7424x

A pri tejto rečníckej otázke mierim na jednu celkom konkrétnu reklamu slovenského oranžového (alebo pomarančového?) operátora a pýtam sa, koľko museli zaplatiť žene v babičkovskom veku, aby sa váľala po podlahe...

Čo si budeme hovoriť so slovenskou reklamou to vyzerá ako na húsenkovej dráhe. Občas vyskočí skvelé dielo, ktoré zľudovie a musím povedať pravdu, takých spotov na rôzne výrobky je asi každým rokom viac...  Aj keď sa mnohí opakovane snažia nakloniť si verejnosť rôznymi frázičkami použiteľnými v bežnom živote, väčšinou to pôsobí príliš silene.

Žiaľ, tej reklamy je každým rokom viac vo všeobecnosti, takže percentuálne, je reklamná pauza stále rovnako nudná a stále využívaná hlavne na uspokojenie základných fyziologických potrieb diváka. Priemerný slovenský divák na reklamu doslova a do písmena s...ie (s prepáčením).

Niektorým kúskom „reklamných mágov" sa však nedá vyhnúť. Ide hlavne o spoty vysielané v hlavnom vysielacom čase v priemere 3x za hodinu a pri prepínaní kanálov zistíte, že vo vysielaní reklám existuje akási šifra, že vlastne tá istá reklama ide približne v tom istom čase na verejnoprávnej aj na komerčnej a neviem kde ešte.

Na úvod by stačilo. Prejdem k meritu veci. Už keď som prvýkrát videla spomínanú reklamu jedného z našich operátorov krútila som očami. A keď ju vídam stále viac a viac je mi z nej doslova nevoľno. Predstavte si, že by vaša babička (a to dotyčnú dúfam neurazím narážkou na vek) hopsala v televízii v zlatom kostýme na pofidérny hip-hopový podmaz... To je ešte všetko znesiteľné oproti tomu, keď sa stará dáma hodí na zem a snaží sa predvádzať prvky brake-danceu. Koniec, dovidenia, zhasnúť svetlá, zamyslieť sa nad sebou!!!

Ďalšia ukážka toho ako má každý svoju cenu a ako euráče zlomia aj staršie generácie, ktoré chcú možno iba zabezpečiť lepšiu budúcnosť svojim potomkom. Ale je to naozaj nutné takýmto vrcholne nevkusným spôsobom?

 

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Kupujúci Japonec? Neexistuje, tvrdia stánkari z vianočných trhov

Strávili sme jeden deň so stánkarmi, aby sme zistili ako vidia návštevníkov spoza svojich pultov.

SVET

Ukradnutú bránu z koncentračného tábora našli v Nórsku

Ukradli ju pred dvoma rokmi z Dachau.

NITRA

Na R1 budú nové odpočívadlá, plánujú ich navzájom prepojiť

Miesta budú určené aj pre kamióny zásobujúce Jaguar.


Už ste čítali?